ŽIVÍ MĚ TO, CO MĚ BAVÍ

                          A PRACUJI PÁR HODIN DENNĚ

 

 

 

JAK TO? UMÍM TO HOOODNĚ DOBŘE S FACEBOOKEM!! (A WEBEM)

... a Ty si níže přečti, proč to chtít umět také... 😉

TO CHCI TAKÉ UMĚT

NAUČ SE TOHLE SPECIÁLNÍ KNOWHOW, KTERÉ...

 

  • UMÍ DOSTAT FB PŘÍSPĚVEK ZA 4 DNY KE 135 000 LIDEM. ZA CENU 0 Kč!!!

    Ano, to se skutečně povedlo. A ano, lidi, co školí FB nad tím nevěřícně kroutili hlavou. Prodal jsem takto dům. Realitka sehnala za půl roku jednoho kupce, který trval na snížení ceny o 25%. Pomocí FB jsem sehnal za týden seznam 25 lidí, kteří chtěli na prohlídku a ve finále se cena dražila směrem nahoru 😉
  • DOKÁŽE Z 1 Kč VLOŽENÉ DO FB REKLAMY VYTVOŘIT ZISK 12 Kč

    I toto jsem vyzkoušel. Investice 500 Kč během 5 dní a do 2 týdnů se vrátily jako ZISK 6000 Kč. Matadoři Facebooku učí, že 4 Kč zpět je naprostá bomba. Znám člověka, který umí z 1 Kč i 20 Kč zpět (u toho jsem se to učil), ale sedí u toho v jednom kuse. A to já nechci. A Ty zřejmě také ne 😉
  • UMOŽNÍ TI ZA REKLAMU PLATIT MINIMUM

    Učí se, že 2,5 Kč za proklik na web je dobrá cena. No, zvládnul jsem i reklamy za 0,48 Kč za klik. V některých dnech to bylo jen 0,18 haléřů - ale to bylo špatné počasí. Fakt, může za to počasí a já Ti řeknu jak to spolu dost zásadně souvisí 😉
  • ZVLÁDNE REKLAMU, PŘES KTEROU SE PROKLIKNE NA TVŮJ WEB 14% (anebo 17%) LIDÍ, KTERÝM SE ZOBRAZÍ.

    To není málo. To je opravdu hodně. Což poznáš už brzo sám/a, až budeš štelovat svoje vlastní reklamy 😉
  • TI DO DATABÁZE MŮŽE PŘISTÁT ZA 4 TÝDNY 9000 RELEVANTNÍCH KONTAKTŮ.

    Tak, aby Tě to nestálo ani korunu. Lépe řečeno, aby Ti to vydělalo na fakturu od Facebooku ještě dříve než než Ti ji Facebook vystaví 😉 Jo, i tohle je realita. V prvních dnech této divoké kampaně se mi do databáze registrovalo i 378 lidí denně! Pak už "JEN" kolem 150-200.
  • PÁR ZMĚNAMI NA WEBU LZE ZÍSKAT 6x VÍCE EMAILŮ, KTERÉ TI ZANECHAJÍ JEHO NÁVŠTĚVNÍCI.

    Původní verze webu získávala emailový kontakt od 4% návštěvníků. Nová verze po pár úpravách od 24% z nich. Podrobně Ti vysvětlím, co je těch pár detailů, které dělají ten propastný rozdíl.
  • FUGUJE TO JAK PRO FYZICKÉ, TAK ON-LINE PRODUKTY.

    Ozkoušeno s velmi dobrými výsledky jak s hudebními nástroji, živými semináři, tak on-line kurzem 😉

TADY SI TO PROHLÉDNI ČERNÉ, MODRÉ A BAREVNÉ NA BÍLÉM:

135 000 zobrazení za 4 dny

0,48 Kč za proklik a        14% prokliků na web

Za jediný den mi dávalo svůj email až 378 lidí.    Poté už "pouze" 150 - 200.

TOHLE VŠECHNO UČÍM NA ŽIVÝCH ŠKOLENÍCH. A pořizuji z nich VIDEOZÁZNAMY. A tak se vše můžeš dozvědět pěkně ve svém pohodlném křesílku doma na počítači.

CHCI SE DOZVĚDĚT VÍC